Birbirinden iddalı prodiksiyonlar ile çekilen reklam filmleri geçtiğimi günlerde Cannes Reklam Ödülleri organizasyonunda sahiplerini buldu. Kullanıcıya dokunmanın ilk kuralı inside kavramını iyi kullanmaktan ve kullanıcının hayatına fayda sağlamaktan geçiyor.İnsanlar marka ile duygusal bir bağ kurmak ve özel hissedilmek istiyor,bunun sonucunda kendi kendine doğan ihtiyaçlar satın alma işlemine dönüşerek başarılı bir grafik çiziyor.
Ödül alan başarılı yapımlardan biri olan Old Spice reklamının inside ı "Erkekler benim gibi olamasanızda benim gibi kokabilirsiniz" den yola çıkarak bu yaratıcı filmi oluşturmuşlar.
Reklamın yayınlandığı ilk gün youtube da izlenme sayısı 5.9 Milyon olduğu ,Twitter sayfasında takipçilerinin %2700 oranında ve facebook hayran sayfasının da %800 arttığı kaydedilmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder